Kiev’s BICHKRAFT return with 800, another entry in their unique take on the shoegaze and post-punk traditions. After refining their approach on their two previous albums, they exude overwhelming confidence on each track of their new LP. And while the band’s penchant for devolving into noisy experimentation remains throughout, it doesn’t take many listens to recognize the album’s strong execution. For it is the songs, coupled with the nervous energy behind them, that propel 800 forward more than anything else. With CARSON COX of Merchandise handling production, Bichkraft’s dense riffage and thumping drum machines are brought to the forefront with greater clarity than ever before. This is not to say that the band ceases to be weird in the most compelling ways. The prevailing mood on 800, however, continues to be a kind of melancholy reminiscent of the romanticism in '80s new wave, cemented by JENIA BICHOWSKI's punchy vocal delivery and impressionistic lyrics.
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Dane wykorzystywane przez dostawcę oprogramowania sklepu - Shoper S.A. Na ich podstawie dokonywane są analizy, związane z rozwojem oprogramowania, oraz mierzona jest skuteczność kampanii reklamowych. Nie są łączone z innymi informacjami, podawanymi podczas rejestracji i składania zamówienia. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.